بانک صادرات ایران با رشد 31 درصدی منابع اول شد

با توجه به گزارشات، بانک صادرات با استفاده از روش هایی نوین در خدمت رسانی بانکی به مردم و پیش گرفتن شیوه های متفاوت در هدایت بهینه منابع در سال مالی منتهی به پایان اسفند سال ۱۴۰۲ باعث افزایش اعتماد مردم و مشتریان نسبت به قبل جهت سپرده گذاری شده به طوری که موجب رشد نرخ سپرده در شعب گسترده این بانک شد.

میزان سپرده مشتریان در بانک صادرات در پایان اسفندماه سال گذشته به ۷۰۷ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به اسفند ماه ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد یافته است. در پایان سال مالی ۱۴۰۲ با رشد ۳۱ درصدی مانده سپرده ها که از رشد نقدیگی ۷ درصد بیشتر و ۵ درصد از رشد سپرده بانکی کشور بیشتر می باشد. با توجه به این آمار می توان دریافت که کسب این رکورد حاصل استقبال بی سابقه مشتریان خرد و کلان بانک صادرات و تلاش و زحمات بی وقفه مدیران و کارکنان این بانک می باشد. بانک صادرات پیوسته یکی از قابل اعتمادترین بانک های کشور بوده است.

در سال ۱۴۰۲ مبلغی معادل ۱۶۶ هزار میلیارد تومان توسط بانک صادرات جذب شد. هم چنین مانده منابع آن با رشد ۳۱ درصدی توانست رقمی معادل با ۷۰۷ هزار میلیارد تومان برسد. این در حالی است که با توجه به آمار منتشر یافته سپرده های نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند سال  ۱۴۰۱ با رشد ۲۶ درصدی روبرو بوده و مبلغی معادل ۹هزار و ۱۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است. این روند باعث شد سهم از بازار بانک افزایش یافته و از ۸.۶ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۹ درصد در سال ۱۴۰۲ برسد.

سیاست ها و رویکردهای ماخوذه بانک صادرات که برای عرضه خدمات و ایجاد تعامل و همکاری با بنگاه ها و تولیدی ها در پیش گرفته باعث افزایش اعتماد مردم جهت استفاده از خدمات جامع و متمرکز بانک صادرات شده است. این روند از خروج منابع ریالی و نقدینگی ممانعت می کند و سپرده های مالی مردمی بیشتری در مسیر اشتغال و تولید قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *